Referenties

Onze klanten vertellen

- John Luijben, Clustermanager HR GGZ Rivierduinen -

Ik heb de afgelopen maanden heel veel gehad aan de bijdrage van Happy Capital HRM aan onze recruitment afdeling. Wat begon met de tijdelijke vervanging van één van onze medewerkers liep uit naar een uitgebreid en gedegen onderzoek door Margriet Kanik naar de kenmerken van de voor ons belangrijke doelgroepen. Een mooie basis om nog gerichter te kunnen werven. Ze is zeer ervaren waardoor ze zeer zelfstandig kan werken en goede ideeën kan aandragen. Ze is positief en energiek en neemt daardoor haar omgeving daar makkelijk in mee. Daarnaast een erg plezierige collega die zich makkelijk in een team “inpast”. Voor herhaling vatbaar!

- Laurènce Dijkstra, Hoofd HRM Stichting OPO IJmond - 

Sinds ruim 1 jaar werken we samen met Happy Capital HRM. Margriet Kanik verzorgt alle recruitment activiteiten voor OPO IJmond dit wil zeggen wervingsteksten schrijven, advertenties plaatsen en het totale werving & selectieproces. We zijn erg tevreden over de dienstverlening en dit krijgen we ook terug van onze directeuren: betrokken, deskundig, enthousiast, snel en een fijne sparringpartner. In tijden van het leerkrachten tekort kunnen we met trots zeggen dat alle vacatures zijn ingevuld, een prachtig resultaat!

- Joris van den Beuken, Manager recruitment Nederland ENGIE Nederland -

Annelies van Happy Capital HRM heeft als Arbeidsmarktcommunicatie Specialist a.i. een belangrijke bijdrage geleverd aan het leggen van de basis van het Arbeidsmarktcommunicatie plan. Na een intensieve beginfase, waarin ze in no-time alle benodigde kennis over de organisatie had opgenomen, ging ze in hoog tempo aan de slag en wist ze haar weg te vinden. ‘Verbouwen met de winkel open’ zoals we dat noemen gaat haar goed af. Enerzijds liepen er campagnes, terwijl er anderzijds een hernieuwde basis gelegd werd vanuit het EVP onderzoek. Niet alleen vakinhoudelijk is Annelies zeer kundig, maar ook in de overdracht naar haar opvolgster (degene die de rol van AMC Specialist permanent is gaan bekleden) heeft Annelies getoond een zeer vakvolwassen professional te zijn, die staat voor haar vak en daarmee heeft gezorgd voor stevig fundament en een soepele transitie naar de permanente invulling van de rol . Annelies, hartelijk dank.

- Muriël Sarphati, Medewerker PR sponsoring en events Breitling - 

Bij Happy Capital HRM heb ik een uitstekend loopbaanbegeleidingstraject doorlopen. Ik ben hierin begeleid door Annelies van Toledo. Zij heeft mij op allerlei fronten weten te motiveren om een nieuwe baan te vinden. We hebben constructieve coachingsgesprekken gevoerd en zijn hands on aan de slag gegaan. Zo heeft ze me geholpen om mijn LinkedIn account geschikt te maken om een andere baan te vinden. Daarnaast heb ik van haar ook een sollicitatie training gekregen; van het schrijven van een motivatie brief tot en met goede tips voor een sollicitatie gesprek. Annelies reageert altijd snel wanneer ik een vraag heb. Inmiddels heb ik een leuke baan gevonden.

- Winfried Lindeman, Hoofd Communicatie Vervoerregio Amsterdam - 

Happy Capital HRM heeft zich van januari tot juli 2019 bij de Vervoerregio Amsterdam beziggehouden met het opstellen van kaders voor arbeidsmarktcommunicatie. Zij hebben in een aantal sessies met collega’s het profiel gemaakt, waarmee de Vervoerregio zich als werkgever kan positioneren en ons goede adviezen gegeven hoe we ons wervings- en selectieproces beter en effectiever kunnen organiseren. Daarnaast heeft Happy Capital HRM ook de werving van een aantal lastig vervulbare vacatures succesvol opgepakt. Happy Capital HRM heb ik ervaren als een prettige en zeer deskundige partner op het gebied van HR er arbeidsmarktcommunicatie. Ze weten met hun ervaring en persoonlijkheid mensen mee te krijgen en tot concrete resultaten te komen. Zeker in de huidige, krappe arbeidsmarkt, is Happy Capital HRM een absolute aanwinst.

- Michal Soesan, Directeur bij MYS marketing - 

Happy Capital HRM heeft bij ons het recruitment proces verbeterd. Eerst een DNA-sessie georganiseerd om de Employer Value Proposition te bepalen. Mooi om te zien dat het resultaat overeenkwamen met onze inschatting vooraf. Vervolgens zijn wij begeleid in het vervullen van onze vacatures. Handig om een professional naast je te hebben staan die kan adviseren bij het gehele proces: van positionering van ons bedrijf op de arbeidsmarkt tot en met plaatsing van de geschikte kandidaat.

- Arlette Westerhoff, Teamleider HR bij Waternet -

Happy Capital HRM kwam bij ons binnen om te helpen bij de arbeidsmarktcommunicatie en bij de verbetering van het recruitment proces. Voor de arbeidsmarkt heeft Happy Capital HRM door de hele organisatie heen DNA sessies georganiseerd, die hebben geleid tot een mooie EVP (Employer Value Proposition). Op basis hiervan hebben we onze arbeidsmarktstrategie bepaald en omgezet in concrete acties. Met het recruitment team heb ik samen met de dames van Happy Capital HRM stappen gemaakt in zowel teamvorming als procesverbetering. We hebben het team versterkt en de candidate journey nieuw leven in geblazen. Deze is sprankelender dan ooit! Het is heerlijk werken met Happy Capital HRM. Naast hun kennis, professionaliteit en toegankelijkheid doorzien ze direct waar de eerste stappen nodig zijn en sluiten ze op een natuurlijke manier aan bij het team. Ze werken mee door het goede voorbeeld te geven en door een op een te coachen. Door hun aanpak heb ik meer inzicht gekregen in de individuele kwaliteiten in het team, in de ontwikkelpunten en in de mogelijkheden om ons proces te verbeteren. 

  - Do Kusters – Coördinator LOC, het loopbaancentrum voor de Amsterdamse woningcorporaties -

Happy Capital HRM heeft inmiddels meer dan 10 keer de training personal branding met LinkedIn verzorgd. Tientallen medewerkers 3 en een half uur met een optimaal LinkedIn profiel als resultaat. Het werkt heel prettig samen met Happy Capital HRM. Ze zijn deskundig, flexibel, gedreven en werken met zichtbaar veel plezier. Zo haalt iedereen uit de training wat erin zit.

- Marc Roorda - Hoofd HR Parlan Jeugdhulp

Happy Capital HRM heeft zich primair bezig gehouden met het opzetten van het recruitmentproces binnen Parlan. In dit proces heeft Happy Capital Parlan geholpen bij het duidelijk krijgen van de Employer Value Proposition en het ontwerpen van een nieuwe arbeidsmarktstrategie. Verder heeft Happy Capital HRM LinkedIn-trainingen gegeven en samen met de PR-afdeling van Parlan enkele wervingscampagnes opgezet en advertentieteksten gemoderniseerd. Margriet en Annelies hebben veel kennis van de arbeidsmarkt en van de instrumenten die tegenwoordig ingezet kunnen worden om potentieel personeel te interesseren voor de organisatie. Die kennis koppelen zij aan een enorm enthousiasme en aan resultaatgerichtheid. Annelies en Margriet zijn communicatief en goed in staat om mensen op alle niveaus in de organisatie actief te betrekken bij hun opdracht en -wat kan voorkomen- weerstanden weg te nemen. Ik kijk terug op een constructieve en leerzame samenwerking met Annelies en Margriet.

Service

Flexibele ondersteuning & advies

Interim

Advies & ondersteuning

Trainingen

Ontwikkelen & behouden